Drugie śniadanie – smaczne i zdrowe

Drugie śniadanie to niewielki posiłek spożywany w ciągu dnia. Jego zadaniem jest zaspokojenie głodu pojawiającego się przed południem – między śniadaniem głównym a obiadem. Dobrym sposobem na zdrową przekąskę jest banan, jabłko czy inny pyszny owoc. Łasuchom przypadną do gustu suszone owoce np. śliwki czy morele. Jednak jeśli dysponujemy odrobiną czasu warto poświęcić go na przygotowanie nieco bardziej wymyślnego (a jakże zdrowego!) drugiego śniadania.

Nasza propozycja to babeczki z cukinią. Do przygotowania zdrowej przekąski można użyć zwykłej mąki, mąki orkiszowej lub np. owsianej. W tym przypadku zaleca się dodanie komosy ryżowej. Do całości dodajemy jajko, bulion warzywny i np. parmezan. Babeczki można nadziać też inną zdrową przekąską np. szpinakiem. Wówczas wzbogacamy je o ser feta i resztę ulubionych przekąsek.

Dla amatorów groszku, doskonałe będą placuszki z groszkiem. Do 500g zielonego groszku dodajemy 3 jajka i podsmażoną na oleju cebulkę. Całość wzbogacamy o mąkę pełnoziarnistą oraz łyżeczkę proszku do pieczenia.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce cookies.